ترجمه شفاهی

خدمات ترجمه شفاهی


ترجمه همزمان (حضوری و تلفنی)

آیا تا بحال در سمیناری شرکت کرده اید که به زبان آن تسلط نداشته اید اما مطالب آن برای شما بسیار مهم بوده است؟ آیا تا بحال طعم رضایت و اعتماد به یک مترجم را در سفرهای خارجی چه از نظر امانت داری و چه از نظر توانایی چشیده اید؟ آیا از فواید میهمانان خارجی خود که با هزینه و اهمیت زیادی نزد شما آمده اند به خوبی بهره برده اید؟ میزان تاثیر پذیری حرفه ای شما از کارشناسان دیگر کشورها چقدر بوده است؟

اعزام مترجم همزمان (همراه)

در این سرویس بنا بر درخواست مشتری یک مترجم مسلط به امر ترجمه همزمان و مکاتبات اداری و تجاری به عنوان مترجم همراه، اعزام می گردد. اعزام مترجم برای سفرهای داخل و خارج از کشور نیز میسر است.

ارائه خدمات ترجمه در نمایشگاها و سمینارها

ممکن است که در برگزاری نمایشگاهها و سمینارها چه در داخل و چه در خارج از کشور نیاز به یک و یا چند مترجم به زبان های مختلف داشته باشید. در این صورت، دارالترجمه ققنوس مترجمین مورد نظر شما را به تعداد و زمان مورد نیاز شما در اختیار شما می گذارد.

برگزاری تله کنفرانس و ویدئو کنفرانس با شرکای تجاری شما در خارج از کشور

این سرویس بدین صورت ارائه می شود که مترجمین ما واسط شما و شریک تجاری شما خواهند شد و با انجام یک ترجمه همزمان بین دو طرف، ارتباط بین دو طرف را از طریق تلفن و یا ویدئو برگزار خواهند کرد. به این ترتیب شما می توانید با یک تماس ساده از مترجمین حرفه ای ما استفاده کنید.

ترجمه همزمان مدون

دارالترجمه ققنوس ترجمه همزمان شما را طبق برنامه کاریتان برنامه ریزی می کند و مترجمان در زمان مقتضی در کنار شما خواهند بود. برگزاری ملاقات های حضوری و کنفرانس های تلفنی و همراهی میهمانان خارجی شما در داخل شهر و در طول مسافرت داخلی و خارجی، کاری و تفریحی از خدمات ارائه شده در بخش ترجمه همزمان است.