اعزام مترجم

اعزام مترجم


دارالترجمه ققنوس سرویس اعزام مترجم هم زمان و ترجمه شفاهی را در راستای ارائه خدمات بیشتر به کاربران ویژه خود، اورگانها و سازمانهای خصوصی و دولتی منجمله وزارت امور خارجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت علوم، وزارت نفت، وزارت معارف اسلامی، سازمان گردشگری و سایر وزارتخانه ها و تمامی رسانه های همگانی و مطبوعاتی و بسیاری دیگر از مراجع متقاضی مترجم شفاهی راه اندازی نموده است. این قبیل سرویس ها توسط مترجمین برجسته و ماهر در زمینه های گوناگون ادبی، علمی، سیاسی و اجتماعی انجام میگیرند.

همچنین با توجه به رشد دانشگاه ها و مراکز علمی همواره سمینارها،کنفرانسها و همایشهای متعددی در کشور برگزار می گردد که در آنها از محققان واستادان کشورهای دیگر دعوت می شود. عدم ترجمه سلیس و کاربردی و همچنین به کار نبردن اصطلاحات متناسب همواره یکی از مشکلات این جلسات می باشد. دارالترجمه ققنوس آماده است تا با کادری مجرب و متخصص شما را در این زمینه یاری کند.

دارالترجمه ققنوس بنا به سفارش متقاضیان اعزام مترجم همزمان و با استفاده از امکانات و تجهیزات مورد نیاز مترجمین در تلاش است تا خدمات شایسته ای را در این خصوص ارائه نماید. 

برخی از مواردی که می‎توانیم در خدمت شما باشیم:

جلسه با میهمانان خارجی
سفرهای خارجی
بازدید از نمایشگاه‎های بین‎المللی
شرکت در نمایشگاه‎
بازدید از خط تولید / کارخانه
و سایر موارد مشابه